Իմ Ճամբարական շաբաթը

Բարև ձեզ ես Անահիտն եմ: Ես կպատմեմ, թե ինչպես եմ անցկացրել իմ շաբաթը:
Մենք առաջին օրը սովորել ենք, թե ինչպես խաղ ստեղծել Քուիզիզզ ծրագրով։
Երկրրորդ օրը մասնակցել ենք սովորող սովորեցնող ծրագրին, երրորդ դասարանցիներին սովորեցրել ենք գրանցվեն Quizizz.com ծրագրում և խաղ ստեղծել։
Այնուհետ սովորել ենք տարբեր խաղիկներ, որպեսզի զվարճալի ու հետաքրքիր դարձնենք մեր առօրյան։ Չորորդ օրը մենք երկրորդ դասարանցիներին սովորեցրել ենք գրանցվել Quizizz.com ծրագիրում և ստեղծել Quizizz.com-ով խաղ։ 2-րդ դասարանի չորորդ ջոկատին սովորեցրել ենք աութլուքով նկար և նամակ ուղարկել։ Հինգերորդ օրը մեզ հյուր էին եկել Հարավային դպրոցից, մենք նրանց հետ խաղացինք Quizizz.com-ով ստեղծած խաղեր։ Օգնեցինք բացել Quizizz.com ծրագիրը։ Ահա և իմ շաբաթը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*